View Single Post
Sitat av tasmus82 Vis innlegg

Ang libido - vel steroider var skummelt. Aldri før har jeg følt meg så MANN - og aldri før har jenter vært så objektiviserte. Jeg sluttet raskt for jeg likte ikke den personen jeg ble, men jeg fikk jo noen erfaringer med meg uansett. Ellers har vel de andre her kommentert de smarteste metodene du kan bruke...for steroider er ikke smart.
Vis hele sitatet...
Hvor mye brukte du?
TRT, relativt små mengder testosteron tilført i profesjonelle omgivelser (legekontor), ser jeg for meg at hadde hjulpet MANGE menn med selvfølelse, motivasjon, libido osv. Hvis bivirkningene med lave doser er minimale nok hadde det vært en fantastisk boost for dem som har nivåer i den nedre delen av gjennomsnittet.

Jeg er veldig redd steroider, man har hørt masse fælt om tren, dianabol, skyhøye doser testo osv.
Skadelig på organer, gynekomasti, erektil dysfunksjon, personlighetsendringer, dårlig søvn fordi man nesten blir manisk.
Men dette er vel mer aktuelt om man misbruker androgene substanser?

Jeg er veldig fascinert av tanken på et samfunn hvor det er mulig å få tilført lave doser (50-100mg om uken? Er det en lav dose med litt effekt?) Testosteron og hva resultatet hadde blitt på produktiviteten, aktivitetsnivået og ikke minst den subjektive følelsen av velvære, glede/lykke, driv etter sex og kanskje viktigst ambisjoner + hvor motivert man er til å jobbe mot målene sine.

Min oppfattelse er at man nesten kan trekke paralleller til Amfetamin når det kommer til Testo. Man blir rett og slett energisk og "på". Stemmer dette?
Sist endret av krystallkongen; 19. juli 2022 kl. 09:31.