View Single Post
Hei. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke spørsmålet jeg også, men jeg ville komme med noe informasjon som jeg ble veldig overrasket over; sexlyst er en lyst som blir sterkere hvis du gir etter for den - altså jo mer du tenker på sex, har sex eller napper i løken - jo mer lyst vil du få. Og det motsatte er da altså å avstå, og dette har jeg selv testet sånn at jeg kun tafsa på meg selv 1 gang i måneden eller noe for å "lette trykket", for det kan føles litt ubehagelig etter en stund om man går lenge uten. Ofte løser dette seg selv også, for etter en del uker uten noen form for stimuli så er det veldig fort gjort å få en våt drøm sånn at man må skifte boxer midtveis i natten.

Ang libido - vel steroider var skummelt. Aldri før har jeg følt meg så MANN - og aldri før har jenter vært så objektiviserte. Jeg sluttet raskt for jeg likte ikke den personen jeg ble, men jeg fikk jo noen erfaringer med meg uansett. Ellers har vel de andre her kommentert de smarteste metodene du kan bruke...for steroider er ikke smart.