View Single Post
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Jeg har sett noen venner spille dette men jeg skjønner ikke helt konseptet. Kan du please forklare det? Hva er grunnen til at folk blir hekta? Går det kun ut på å kjøre fra punkt a til b også that's it? Har dere designet deres egne lastebiler? Synes bare det så litt treigt ut med et kjørespill der man kjører sakte og følger trafikkregler.
Vis hele sitatet...

Aftershave3k: Dette er et simulatorspill. Hvis man ikke kjørte sakte og måtte følge trafikkregler hadde det vært et utrolig fårlig simulatorspill. Noen av oss syns at å kjøre generelt er gøy, og da er det ekstra morro å prøve seg på et vogntog. Spillet er veldig realistisk, og hvis du krasjer har du basically tapt penger på det missionet du holder på med. Jeg har prøvd å drite i trafikkregler og veimerking, det går, men mest sannsynlig vil du få så mye bøter og damage på trucken din at du ender opp i tap. Det er også veldig givende å bygge opp kapitalen sin, kjøpe nye trucker og ansette nye sjåfører som kjører for deg. Til slutt har du så mange sjåfører at du ikke trenger å kjøre selv. Anbefaler folk å prøve dette spillet - men bare hvis dette er noe du på forhånd kan tenke deg at du vil like. Skremmende avhengighetsskapende!