View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skulle jeg lyve som anonym bruker på freak forum? Ti ganger er ikke så mye med tanke på jeg har bestilt jevnt 5 ganger i mnd over en periode på 15 år. Har opplevd og fått stoppet hasj fra Norge og samme dag politiet var på razzia kom en pakke fra Sverige. Jeg tror det er svært vanskelig og praktisere postsperre for posten, de tjener penger på å levere ikke etterforske. I Sverige praktiseres postsperre da de som leverer posten kan åpne den ved mistanke, det har ikke postmenn i Norge lov til. Hvorfor stoppe og bestille om 99% av pakkene kommer frem? * Og til naive anonym, hvorfor skulle noen publisere bevis til randoms at dem har fått stoppet en pakke? Aldri hørt om vendors som kompenser folk for å offentliggjøre bevis på dem har fått posten stoppet, selvfølgelig setter vendors pris på at folk tror alle pakker kommer frem, men slik er det ikke. Ingen vil noen gang reklamere for at varene dem selger kan bli stoppet, så ganske åpenbart får du goodwill av vendor om holder det mellom dere.
Vis hele sitatet...
For hva det er verdt, jeg tror ikke du lyver, men jeg tror du er en kjenning av både politiet og postvesenet