View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om ikke lenge får jeg på LOVLIG vis 200 stk grønne Dolcontin, dvs. 200 mg X 200 tabletter. Har holdt meg opiatfri ca en måned ⁰uten å bli frista i denne tiden etter abstinenshelvetet fra det og heroin gikk over.

Nå har jeg fått ett tilbud som jeg har blitt så fristet til å gjøre, men da vet jeg at jeg kommer til å sprekke på hva jeg elsker mest. Også sluttet med salg, men i byen hvor jeg bor er de litt dyre, og svinpopulære. Kan dermed tjene uten å nevne pris her, MYE MERE enn hva NAV utbetaler. Dette frister også. Jeg har slitt med opiater IV i ca 5-6 år, og føler dette kan bli ett psykisk selvmord.

HJELP, TRENGER RÅD mot hvorfor ikke, og eventuelt hvorfor. Hva skal jeg gjøre? Sliter også med tanken på mitt sekundære favoritt rusmiddel, speed. Idag er nemlig situasjonen at en av to som jeg handlet av før(aldri av andre, pga. ordentlige folk, kvalitet og pris.) har tilbudt meg å låne 5 med noe av det beste de har hatt i.l.a. tiden jeg har kjent de.
Er så frista til å takke ja! Har hatt mange år med daglig bruk bak meg, og jeg er 27 år, dvs 13 år med bruk, så håper dere har forståelse for problemet og spørsmålet mitt. Hilsen fortvilet mann..