View Single Post
Kronisk irritert
mr.roundtree's Avatar
Sitat av Bonnaboy Vis innlegg
Veien til spillavhengighet er ikke kort som du mener, man bygger som oppover gjennom mange år til å bli spillavhengig. Jeg sa at storgevinster er farligere en tap, noe som i realiteten er riktig dersom man er spillavhengig. Det å komme med en advarsel er jo ikke å "automatisk forvente at alle andre gjør samme feil". Du nevner konsekvensene som om det er noe negativt ladet, hvorfor gjør du det? Konsekvenser er til god læring, se de positive sidene ved ting også Mr.PerfektJegGjørIngentingFeil.

Du lader opp til en diskusjon, og det skal du få. Jeg var spillavhengig, jeg er ikke. Hvorfor sitter du konstant at jeg er spillavhengig når jeg tidligere var det? Jeg vet det er mitt problem og ingen andres? Jeg har jo ikke sagt at det er andres problem, hvor får du dette ifra?

Det beste for meg var å ikke å ta ut gevinsten (DETTE VED JEG GODT), så hvorfor sier du at JEG skulle tatt ut gevinsten? Du vet jo ikke hva som er best for meg. Du prater jo ned folk som er spillavhengige, som om du har mer verdi enn andre mennesker. Jeg har ikke problemer, men jeg har gjeld, og jeg anser ikke det som et problem. Kanskje i ditt tilfelle er gjeld et problem. Jeg søker heller ikke etter sympati/oppmerksomhet

Jeg har ikke gjeldsproblemer, men har vært der før så det er sagt. Jeg sitter per idag med et skyldig beløp på kr 1893 til 1 kreditor
jeg tror du lever i din egen lille verden



Veien til spillavhengighet er ikke kort som du mener, man bygger som oppover gjennom mange år til å bli spillavhengig. Jeg sa at storgevinster er farligere en tap, noe som i realiteten er riktig dersom man er spillavhengig. Det å komme med en advarsel er jo ikke å "automatisk forvente at alle andre gjør samme feil". Hvilke konsekvenser er det som er så ille for meg per idag siden du kjenner meg så godt? Konsekvenser er til god læring, se både de positive sidene ved ting også Mr.PerfektJegGjørIngentingFeil.

Du lader opp til en diskusjon, og det skal du få. Jeg var spillavhengig, jeg er ikke. Hvorfor sitter du konstant at jeg er spillavhengig når jeg tidligere var det? Jeg vet det er mitt problem og ingen andres? Jeg har jo ikke sagt at det er andres problem, hvor får du dette ifra?

Det beste for meg var å ikke å ta ut gevinsten (DETTE VED JEG GODT), så hvorfor sier du at JEG skulle tatt ut gevinsten? Du vet jo ikke hva som er best for meg. Du prater jo ned folk som er spillavhengige, som om du har mer verdi enn andre mennesker. Jeg har ikke problemer, men jeg har gjeld, og jeg anser ikke det som et problem. Kanskje i ditt tilfelle er gjeld et problem. Jeg søker heller ikke etter sympati/oppmerksomhet

Jeg har ikke gjeldsproblemer, men har vært der før så det er sagt. Jeg sitter per idag med et skyldig beløp på kr 1893 til 1 kreditor
jeg tror du lever i din egen lille verden
Vis hele sitatet...

At du har større problemer enn spill, kommer ganske så klart frem.

Jeg driter i deg, dine problemer, din historie og hvor mye gjeld du har. Er det så vanskelig å forstå?
Jeg gadd faktisk ikke å lese hele innlegget ditt engang, så lite bryr jeg meg om hva du skriver.

Anbefaler deg du lager deg en egen tråd der du kan utbrodere om deg og ditt så mye du vil. Lager du en tydelig tittel så skal jeg glatt skippe den. Der får du sikkert de tilbakemeldingene som passer til deg.

Jeg har ingenting mer relevant å komme med til TS, og deg driter jeg som sagt i, så du får diskutere med deg selv i en egen tråd :=)
Sist endret av mr.roundtree; 13. april 2020 kl. 22:01.