View Single Post
🍁420🍁
Trådstarter
378
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Du burde virkelig ikke ta LSD om du får panikkangst og ender opp med å ringe 113 på MDMA.. Men noe forteller meg at du ikke kommer til å høre på den slags tilbakemelding uansett så jeg kan like gjerne komme med noen tips hvis/når du imot all formodning velger å trippe for første gang.

Først og fremst, ikke tripp alene. Det er det dummeste du kan gjøre første gang. Ha med deg noen, og sørg for at du er i et bra headspace og i omgivelser du føler deg trygg i. Hold deg for gudsskyld GODT under 200μg. Effekten av dette rusmidellet øker eksponensielt med mengden du tar. 100μg er perfekt, og er på ingen måte en lav eller svak dose. Folk som forteller deg noe annet har enten blitt løyet til angående hvor sterke lapper de hadde eller tatt noe annet en LSD.



Jeg fraråder deg sterkt fra å ta noe som helst annet en LSD under trippen hele trippen din. Du skal kjenne på hele spekteret av følelser som dukker opp hvis du faktisk ønsker å bruke LSD som et introspektivt verktøy. De ubehagelige tankene og følelsene som ofte oppstår (gjerne tidlig i trippen) er normale, og følelsen av å beseire disse er like givende hver gang. Du må gjerne ha et par benzoer liggende bare for å ha muligheten til å avslutte, men prøv å ikke bruke dem. Se på de som støttehjul du mest sannsynligvis ikke trenger.

Prøv å ikke ta benzo mot slutten av trippen din heller. Overgangen fra å trippe til å sakte men sikkert bli mer og mer klar i hodet er et kritisk punkt. Det er ofte her man integrerer og reflekterer over hva som har hendt under trippen din.



Husk at LSD et veldig uforutsigbart stoff. Hver eneste gang du tar det kan du få en helt ny opplevelse. Du må derfor i bunn og grunn ville gjøre dette ut av nyskjerrighet, og ikke i et forsøk på å kurere noe som helst. Det kan potensielt gi deg innsikt, men ikke ta det for gitt.
Vis hele sitatet...
La oss si jeg tar 1mg alprazolam og 150ug LSD bare for å gjøre meg klar for en skikkelig, eller om jeg starter med svært lave doser som 20ug bare for å gjøre kroppen vandt til det?