View Single Post
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Jeg har planlagt å prøve LSD for å skjekke om det hjelper meg psykisk.

Men jeg er redd for det, redd for å få bad trip eller psykose osv.

Har noen tips, jeg har aldri prøvd psykedelika før har prøvd mdma, og amteamin har hatt psykose før kan det øke risikoen ?men aldri noe annet, hvilken dose bør jeg ta, hvor kjøpe test kit, hvordan gjøre meg klar, jeg har hørt at om man er redd for å få bad trip når den kicker inn får man bad trip hvordan unngå det, hva bør jeg gjøre under turen, hvor bør jeg være under turen, burde jeg prøve annen psykedelika før LSD, hva burde jeg ta med meg på turen?


Jeg har angst så.

Så kan angst endre ting med trippen.
Vis hele sitatet...
Jeg blir ikke lei trippen i det hele tatt. Jeg lager meg en spilleliste med musikk som går over 12 timer og da er jeg good. Så lenge jeg bare sitter i stolen min og bare hører på musikk hele tiden så forsvinner min fysiske kropp og jeg blir en del av musikken ^^ Bare prøv å meditere deg inn i musikken på en måte.
Hvis du har dårlige tanker enten før eller under trippen kan det ødelegge. Det som skjer når man tar psykedelika er at egoet begynner og brytes ned og det kan føles ut som å dø. Så lenge du bare lar det skje så er det greit. Det handler om å forstå og respektere at man har inntatt et stoff som potensielt sett kan reinkarnere deg, på samme måte som føniksen til humlesnurr i harry potter. Hvis du prøver og "sloss" imot LSD imens du er på LSD kommer det til å gå dårlig fort. Bare overgi deg selv til følelsen av "død" Du kommer ikke til å fysisk dø selv om ego ditt forteller deg "din idiot hva har du gjort? du prøver å drepe meg!"

Lykke til