View Single Post
Gleder meg selv. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Min teori er at Jensen jobbet hele tiden på grensen, noe han også til en hvis grad må gjøre. Mulig han har tatt imot eller gjorde noe mindre kriminelt, tviler derimot på at han hvert med på noe større kriminalitet. Virker på meg som Cappelen nå gjør alt i sin makt for å forsvare seg og sin familie med alt han kan. Han virker for meg å være en ganske hensynsløs dopdealer som gjerne ofrer sitt bekjentskap med Jensen for litt strafferabatt.

Skulle ikke forbausa meg et sekund om dette viser seg å være et bomskudd og bortkasting av ressurser. Noen ganger virker disse store sakene som et teater uten like. Dem verste korrupte menneskene slipper unna etter hvordan politisk parti dem stemmer på eller hvor høy rangstatus dem har. Bare å se på diverse saker om fks ordføreren og politiet i Bergen. At noen politibetjenter eller andre strevere som er litt alternativ må ofres er bare en del av gamet. Ok nok konspirering for idag. Blir veldig spennende å følge med.