View Single Post
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Ja, jeg burde utdypet svaret mitt mer.

Hvis vi for eksempel snakker om tante Olga som nettopp fylte 72, så får vel ikke hun akkurat fjortisjenter til å føle seg utilstrekkelige (sånn generelt sett)? Jeg vil faktisk påstå at hele kroppspress-argumentet ditt er ugyldig, for det finnes folk i alle størrelser og fasonger på en badestrand, i motsetning til i musikkvideoer, osv (ikke finnes det bilderedigering på stranda heller).
Og nei, jeg kan virkelig ikke se viktigheten i det vesle tøystykket over brystet. Egentlig framhever det brystene mer enn det skjuler noe (ihvertfall i mine øyne). Og man kan vel like godt se hvor pen (eller ikke) noen er nesten uansett hvordan man er påkledd, for den saks skyld?
Vis hele sitatet...
Det merkelige i denne diskusjonen er at jeg til stadighet sier at jeg ikke har noe problem med at folk går toppløs eller med string på stranda. Det jeg stiller spørsmål ved er hvorfor, jeg oppriktig forstår ikke hvorfor man ikke kan lufte titsa sine hjemme på terrassen eller kanskje en plass det ikke ferdes flere hundre mennesker daglig på varme dager.

Det og KUN det er hva jeg spør om, eller okey pluss at jeg syns det er hyggelig å ta hensyn, sånn generelt.

Hadde det vært spørsmål om kvinner fikk lov å ha vindu på kjøkkenet eller stemme hadde sett behovet for å stå opp for seg og "sloss" for sin frihet, men i dette spørsmålet skjønner jeg ikke hvorfor det er så himla viktig å gjøre det til en prinsippsak, og det, er hva jeg lurer på. Jeg driter regelrett i hva andre gjør, for meg er det ett fett om Olga 72 Rynkerud eller Stine BoobJob sitter naken i kassen på kiwi, jeg ville bare ikke forstått hvorfor

Og en siste ting, det var ingen ironi i mitt forrige innlegg, om det stemmer at det ikke utgjør en forskjell for noen som helst på en strand om noen går toppløs eller ei, ja da legger jeg meg flat for diskusjonen og forstår hvorfor de som vil det gjør det, forstår derimot ikke hvorfor de vil det, men jeg kan jo ikke kreve et svar så it's all gravy baby
Sist endret av Kloakk; 8. januar 2020 kl. 13:13.