View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Ja, hvis det faktisk var et motsetningsforhold mellom å la folk gå toppløs og la barn bygge sandslott, så hadde jeg også prioritert det siste.

Du må gjerne argumentere for at kvinner ikke skal sole seg toppløs, men "det er ikke nødvendig" er ikke et argument. Det er ikke nødvendig for deg å drikke cola, gå med dongeribukse eller bo i en leilighet med oddetallsnummer heller. Det er ikke en grunn til å nekte deg det. Man måtte hatt ett eller annet argument. Det var poenget her, ikke hvorvidt du er en takknemlig sjel eller ikke.
Vis hele sitatet...
Klart, men om du tror at det å gå å toppløs på en offentlig strand ikke vil ha større ringvirkninger en at jeg drikker cola er du så langt ute å kjører at jeg virkelig ikke ser poenget med å ha diskusjonen.

Jeg syns ikke det er noe galt i å lufta titsa og jeg kan gjerne se så mange tits som over hodet mulig, gamle skrukkete eller nyopererte faste, det er ikke der skoen trykker.

Jeg kan også være enig i at det burde ikke være et problem, men jeg forholder meg til realiteten og ikke en tenkt verden hvor våpen ikke eksisterer.

Burde barn bli vandt til toppløse damer eller men i stringtruser på stranden? Klart, men det er ikke tilfelle pr dags dato. Jeg lever nå, ikke i en tenkt idealistisk verden.

Hvordan skal vi endre den realiteten spør du kanskje, vel i alle fall ikke på stranda mens man bygger sandslott, kast en stein i vannet og se, ringene starter innerst. Det er foreldrene, de eldre som må gjøre noe med det om det skal få en fruktbar endring.

Ikke drikker jeg cola, ikke bruker jeg dongeri og har heller ikke en leilighet, som om det var relevant