View Single Post
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hei! Sitter her alene som vanlig, ser igjennom alle Netflix seriene for 10 gang og venter på.. Hva faen venter jeg på?
Dette har jeg nå gjort i ca 1,5 år.
Noia for kontakt med mennesker, tør ikke åpne døra om det ringer på og er generelt isolasjonsskada.
Det neste er vel at jeg glemmer hvordan man muntlig formulerer setninger.

Tidligere speedfreaker/hva-jeg-kom-over freaker, og alle jeg har kjent siden ungdomsårene er fortsatt på makkastuket.
Jobb har jeg ikke, har ingen interesser eller gleder, da alt er uinteressant uten speed. Drikker heller ikke.
Vurdert universitet, men er redd jeg ikke får kontakt med folk der heller, og faller ut både sosialt og utdanningsmessig.

Sikkert et par her som har sittet i samme dritten.
Hva gjorde dere?
Vis hele sitatet...
Gå ut og sjekk opp jenter.

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hei! Sitter her alene som vanlig, ser igjennom alle Netflix seriene for 10 gang og venter på.. Hva faen venter jeg på?
Dette har jeg nå gjort i ca 1,5 år.
Noia for kontakt med mennesker, tør ikke åpne døra om det ringer på og er generelt isolasjonsskada.
Det neste er vel at jeg glemmer hvordan man muntlig formulerer setninger.

Tidligere speedfreaker/hva-jeg-kom-over freaker, og alle jeg har kjent siden ungdomsårene er fortsatt på makkastuket.
Jobb har jeg ikke, har ingen interesser eller gleder, da alt er uinteressant uten speed. Drikker heller ikke.
Vurdert universitet, men er redd jeg ikke får kontakt med folk der heller, og faller ut både sosialt og utdanningsmessig.

Sikkert et par her som har sittet i samme dritten.
Hva gjorde dere?
Vis hele sitatet...
Hvis du er ny til sjekkemiljøet, anbefaler deg å lese gode vibber sin bok "Sjekkeskolen". Den kan lastes ned gratis (måtte betale før). Hvis du bor i en større by så finnes det garantert folk som er "in the game". Anbefale å reach out til dem og spørre om wingman til å game. Skriv gjerne til meg hvis du er interessert i sjekking så skal jeg forsøke å sette deg på rett kurs. Sjekking handler ikke bare om jenter, men om å bli ditt beste selv.
Sist endret av fyrsteledd; 6. august 2019 kl. 14:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.