View Single Post
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Så er ikke du en 80 år gammel gubbe som er godt gift med en skokk av unger heller da. Er nok ikke alle gamle menn som setter pris på den type oppmerksomhet. Akuratt som 80år gamle damer ikke liker å bli spurt om knull fra 20 år gamle menn. Det har med respekt å gjøre.

Syntes du ikke det er rart så er det no gæærnt med deg.!
Vis hele sitatet...
Så det er dårlig respekt å vise seksuell oppmerksomhet også nå? Jeg foreslår jo ikke at hun skal kaste seg over han med tvang. Jeg bare sier at seksuell oppmerksomhet har ingenting med mangel på respekt å gjøre. Det er vel lite som er så dønn ærlig som begjær? Hvordan kan det være respektløst?

Du skjønner jo også at dersom du blir avvist så må du akseptere det, men sålenge du ikke forsøker å ælge deg i buksene på andre så kan jeg ikke se at begjær og seksuell oppmerksomhet er mangel på respekt, sålenge begge er voksne og mentalt tilstede.

Det er annerledes i en jobbsituasjon eller der det er skjev maktfordeling. Men der to mennesker møtes mer eller mindre tilfeldig så er det ikke noe skjev makt. Da er det i min verden fult mulig å vise begjær og være frempå for å score dirty sex og likevel opptre med respekt. Om du ikke ser eller skjønner det så er det kanskje ikke meg det er noe gærnt med likevel? Da må du ta en prat i speilet.

Ønsker vi et samfunn hvor vi skal stenge inne alle våre følelser fordi vi ellers kan fremstå som respektløse eller som gærninger? Det er godt voksne og modne damer som knuller yngre menn hver eneste helg rundt i det ganske land, og eldre menn som ligger med damer som er mye yngre. Det er ikke noe galt i age play når begge er voksne og samtykker.

Om jeg var 70 og plutselig fikk seksuell oppmerksomhet fra ei på 30 så ville det vært en fin ting uansett utfallet. Er ikke sikkert vi hadde ligget sammen men jeg ville uansett satt pris på å bi spurt.