View Single Post
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Jeg tenker man er en drittsekk om man prøver seg på noen man vet er gift/har type. Er så klart mest umoralsk av en person som biter på agnet, men tenker at det er best å finne noen andre som er ledige. Det er ikke som at det er mangelvare av kuk ute i verden, gammel og ung.
Vis hele sitatet...
Men hun kjenner jo ikke fyren, hun vet ikke hans sivile status. Og et fremstøt fra henne leder til sex, skal hun da stoppe opp med stringen nede på knærne for å sjekke opp sivil status?

Slik jeg leser innlegget hennes er dette en sex greie. Hun tenner rett og slett på eldre herremenn og har kanskje aldri før virkelig kjent på akkurat det så nå er hun forvirret og usikker.

Om fyren er 32 eller 70 spiller jo ingen rolle i mine øyne. To voksne mennesker må få gjøre som de vil. Om den ene ikke kjenner sivil status så er det heller ikke naturlig å begynne å spørre om det før en forsøker å skaffe seg litt dirty dirty hanky panky.

Om man velger å legge an på en man vet er i et forhold, feks en bekjent eller en kollega så kan jeg være enig. Men når det kommer til sex med ukjente så får det nå i min bok være opp til den andre parten å si fra om det er noe som bør deles før klærne faller.

Når jeg tenker meg om så kan jeg faktisk aldri huske at at sivil status har vært et tema de gangene jeg har hatt helt random sex. Dersom det har vært gjensidig tenning så forsøker man å komme i mål, ofte så failer man andre ganger blir det suksess. Men jeg har aldri innledet sjekking med å undersøke om den andre har kjæreste, partner, mann etc.

Føler ikke at det sier noe som helst om min moral eller at det gjør meg til et dårlig menneske. Om du er på by'n og forsøker dra damer, undersøker du først om dama er single før du foreslår at hun blir med deg hjem? Og om du gjør det ville det ikke vært mer naturlig at hun sier nei det går ikke fordi hun har kjæreste, er gift, forlovet eller bare ikke tenner på deg?
Sist endret av random67489; 26. juni 2018 kl. 16:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.