View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Så fint at du går ut fra at jeg er på "venstresiden". Historisk sett vært venstre-stemme her.
MEN det er dessverre så mange som DEG der ute, at en stemme til Venstre nødvendigvis blør over og gir makt til... Nettopp, FRP.

Dessuten, du maser om å bli "kalt ting". Hvem er det som historisk sett har vært hardest ut med stempler som "venstresiden" og "SOSIALISTENE"?

lululul!

Å stemme i protest er ihvertfall det dummeste du kan gjøre.
Jeg er ingen fan av ytre venstre, neih, NORDISK FRONT. De er på trynet i mange saker, men de er ihvertfall ikke for planøkonomi. *knis*
Og så kaller de meg NAZI? Sku ønske jeg kunne stemme TO ganger, Vigrid OG Nordisk Front.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke å være på venstresiden, men det er en kategori som er svært representativ i forhold til problemstillingen jeg forsøker å belyse. Jeg skjønte ikke helt hva du mente med at en stemme til venstre blør over til FRP?

Hva mener du med at folk blir stemplet som venstresiden eller sosialistene? Det er jo ikke skjellsord? Altså, når man er på venstresiden, så skal man ta en offerrolle og bli fornærmet om noen sier at man er på venstresiden?

Hvorfor er det det dummeste jeg kan gjøre? Måten du skriver på reflekterer ikke akkurat intelligens, og om du ønsker å endre min mening så vil jeg anbefale deg å jobbe litt med deg selv. For å endre en mening, så må man først vise at man forstår meningsmotstanderen, for så å legge frem gode argumenter.

For all del, som jeg nevnte i forrige innlegg så mener jeg selv at det er litt barnslig å stemme i protest. Jeg er imidlertid åpen for å endre mening, men jeg tviler på at du er i stand til det basert på de to forrige innleggene.

Hvilket parti stemmer du, da? Og hvorfor? Lurer også på hvorfor du mener at mennesker som stemmer FRP mangler empati, eller er trygdebeist osv?

Ser forøvrig at du kaller deg tittelen "ArbeidsledigProletar", ironisk om du faktisk er arbeidsledig og klager over trygdebeist
Sist endret av simchris; 6. august 2017 kl. 17:58.