View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg tok MDMA på fredag. På lørdag følte jeg meg kjempefin, nesten litt ruset på MDMA enda. En fin afterglow. På søndag begynte humøret å dale noe mer, og jeg føler meg litt halvstressa og litt nedenfor idag også. Ikke sånn veldig, men det merkes. Vet at dette er veldig individuelt, men dersom noen reagerer sånn ca. likt som meg, etter erfaring, hvor lenge vil det ta før jeg føler meg helt normal igjen?
Vis hele sitatet...
Ingenting å bekymre seg for!

Du vet jo selv hvorfor du føler deg sånn, så slå deg til ro med det, ikke fokuser på det, også er det over før du vet ordet av det. Min erfaring i alle fall.
Jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen av afterglow etter en runde med mdma. Mer når jeg ikke har dratt det for langt vel og merke.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Er MDMA best med eller uten alkohol?
Og: Er det best og sniffe, eller droppe?
Vis hele sitatet...
Personlig elsker jeg å ha noen deilige små pils å kose meg med. De smaker fantastisk på tur! Det herlig å røyke oppå også, selv om det er delte meninger om det er lurt mtp psykoser. (Vil tro det gjelder amfetamin i større grad enn mdma).

Om jeg skal trippe lenge pleier jeg å droppe litt, også stadig justere opp formen med små striper
Sist endret av Aldous Huxley; 11. mai 2015 kl. 15:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.