View Single Post
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Spørsmål, hadde en runde i helgen og droppet først 110-120mg og fikk ikke spesielt funk. Øya var store som bare det og hendene mine skulle man tro jeg akkurat hadde dratt opp fra en bøtte med vann men oppturen lot fortsatt vente på seg. De 3 andre jeg tok det med kom opp som vanlig. Droppa rundt 100mg til, men fortsatt lite, litt mer oppstemt selvfølgelig men ikke topp. Det er også over 3 mnd siden sist.

Dette er god MDMA fra folk vi stoler på. Jeg har derimot en tendens til å henge meg opp i forventningene. Kan det være at jeg psykisk blokkerer meg selv fra å la mollyen ta over? Gutta mente det. Etter noen øl ute og fingeren i posen et par ganger til fikk jeg endelig godfeelingen på nach. Men komisk/tragisk også, så endte jeg med å spy fire ganger. Men det gikk nå greit. Burde kanskje kjøre større dropp i starten kanskje?

Legger til at jeg er mann, 28, 105kg 2 meter høy
Vis hele sitatet...

Siden du er en såpass stor kar så anbefaler jeg deg første dropp på 2mg x antall kilo = 200-210mg. Da er du garantert og treffe og dosen regnes fortsatt bare som høy, ikke overdreven høy. Hvis du refiller så halverer du mengden på første dropp og dropper 100mg 90 minutter etter du har tatt den første dosen. Da vil du sitte igjen med 4-5 timer virkning på MDMA. Det er ingen vits og ta mer etter dette.. da bare ødelegger du for deg selv de kommende dagene.

Det at kompissene dine sa at du psykisk blokkerer deg selv fra og komme opp tror jeg ikke stemmer. Det har nok noe og gjøre med kroppsvekten eller muligens hvordan magen prosesserte stoffet (spist stor middag kanskje?)
Sist endret av snickersogtwist; 13. april 2015 kl. 17:46.