View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av random12345677 Vis innlegg
Du kan ikke be meg lese igjennom linjene, for så og komme med dette pisset her!

Hvem skal forhindre en Breivik #2 om ikke muslimene kan det? Er det virkelig HELT urimelig og legge deler av ansvaret på Norske muslimer? Jeg skulle som sagt helst sitt at vi unngikk dette, men hvem ellers? Hjelper det om de kristne møter opp når de ikke involveres i konflikten? Neppe.
Er det da heeeelt urimelig å stille spørsmål til oppmøtet til de som faktisk kan påvirke konflikten?

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan fremstille det som ett såpass stort problem for Norske muslimer og stille når det bare er med og bedrer situasjonen deres. Har de noe og tape? Nei. Har de noe og vinne? JA. Forståelse for at religionen ikke baserer seg på slike handlinger. Tilsynelatende almen respektert og oppfattet, men samtidig lagt ifra med alle fordommene vi har her i landet.

Og som sagt; Jeg skulle ønsket vi levde i ett samfunn der dette ikke var nødvendig, men dette er dessverre ikke tilfelle.

Jeg sier ei heller at familier osv plikter seg til å møte på grunnlag av religion som du fremstiller det, men heller at det ikke finnes noen negative sider med det. Og samtidig med all generalisering i Norges land burde virkelig ikke dette være ett problem for Muhammed Nordmann.
Vis hele sitatet...
Du later til å ha like rasjonell tankerekke/tankegang som jihadister og div islamistidioter i den arabisk-muslimske verden;

- Muslimene kommer til Norge og bor så i Norge, da finnes det en Anders Behring som ikke liker det, Anders har lyst til å drepe litt, og da er det muslimenes eget ansvar for å forhindre det.

- Det amerikanske marineflyvåpenet samt hæren har mange og store baser i Saudiarabia og Irak, jihadister liker ikke det siden disse ligger rett ved div islamske helligdommer (Mekka og Medina til eks), islamister raser og blir sinte, ..og enda litt mer sinte, og så finner noen ut at vi kan straffe vestlige sivile for det. Deretter har vi islamister i Europa, samt i muslimske land som forsvarer drap på sivile og forsvarer det med at amerikanske militre styrker er tilstede like ved Muhammeds grav.

Er det virkelig HELT urimelig [COLOR="Blue"]og legge deler av ansvaret på Norske muslimer[/COLOR]? Jeg skulle som sagt helst sitt at vi unngikk dette, men hvem ellers? Hjelper det om de kristne møter opp når de ikke involveres i konflikten? Neppe.
Vis hele sitatet...
Jeg fatter ikke hvorfor normale muslimer i f.eks Groruddalen skal ha noesomhelst ansvar for Breiviks bestialske handlinger. Hvorfor i huleste ansvaret? Hvis noen så er det jo Profetens Ummah og IslamNet (..som såvisst nører opp hat btw) du må rette pekefingeren mot, ja ikke engang Krekar faktisk.
Ikke mot "vanlige" muslimer, hva enn det er.

Nei, det er ikke noe problem å stille opp til demonstrasjonen for ditten og datten for norske muslimer, men skal muslimene også ta (delvis) ansvaret for Utøyamassakren og bombene mot Regjeringskvartalet?


Og nei, for meg så ser det ut til at ikke klarer å lese imellom linjene.
Sist endret av aeon_illuminate; 24. februar 2015 kl. 04:04.