View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av random12345677 Vis innlegg
Det bevises ingenting, nei. Men man trenger fortsatt ikke å forholde seg helt blind for argumentene som blir gjengitt i tråden. Jeg har ingen statistikk på hvor mange som muslimer som bærer hvilken hudfarge og hvilket plagg i Norge, men utifra innholdet som kommer frem i videoen syntes jeg absolutt ikke det er urimelig å anta at brorparten av deltakerne ikke er muslimer.
Men ja, det baseres på spekulasjoner og observasjoner i videoene gjengitt i media. Spekulasjoner og observasjoner basert på rein fornuft. Likegyldig å argumentere for? Kanskje, men mest sannsynlig ikke.

For å vinkle det på en annen måte; Er det noe som tyder på at muslimer var overrepresenterte i denne demonstrasjonen?
Vis hele sitatet...

Anta at brorparten av deltakerne ikke er muslimer? Sist jeg sjekket var ikke muslimer engang i flertall i noen bydel i Oslo ( ja innvandrerantallet..), og det kom uansett mange nok nordmenn for å vise sin tilstedeværelse. Mange av disse av disse var for alt vi vet norske jøder, og disse bruker ikke mye symbolikk i det offentlig rom ( referer f.eks til amerikanske eller israelske jøder, kippa, skjegg, svarte hatter, skaut, etc..).

Og hvorfor skulle tilfeldige norske muslimer, enkeltindivider og familier med absolutt ingen som helst tilknytning til hendelsene i hverken Paris eller København, være "forpliktet" til å delta ved synagogen? At noen gjorde det var riktignok bra..