View Single Post
Sitat av DC89 Vis innlegg
Noen som slår og være så fucka på alkohol og shit at man er nødt til å legge seg under en brakke på en skole i håp at ingen som er på festen 50 meter unna skal se deg og si GÅR DET BRA, GÅR DET BRA midt i trynet på deg mens du er klar til å spy anytime og egentlig ikke kan se noe annet sted enn rett fram på det punktet man nå har sett på i ett kvarter i vill kamp for og holde invollene nede, for så og sovne og stå opp 4 timer senere, driiiitklein under en brakke omringet av ditt eget spy?

Nei huff.. spar heller til mornings dagen etter så slipper du være så forbanna klein også =)
Vis hele sitatet...

tror kanskje jeg slår den, du kan vurdere. var på fest hos en kompis og røyka noe syke greier før jeg ankom festen. tok en til inne på festen og så begynte drikkingen. gikk vell 5-6 øl og en vodka 750ml eller noe fra polen. resten har jeg blitt fortalt senere, men tidlighvis gikk jeg til en annen kompis som bodde i nærheten, mens han var på festen jeg var. jeg ringte på og spurte etter kompisen jeg var på fest hos. jeg snakket da med foreldrene. etter jeg dro, gikk foreldrene opp og avsluttet festen. de skjønte jo at noe var igang, når jeg kom å spurte etter en som ikke en gang bodde der. så på en aller annen magisk måte greide jeg å gå hjem(tar ca 20) min. da jeg var hjemme var jeg klisvåt og falt sammen så fort jeg kom inn døren. må legge til at det var vinter og jeg hadde ikke jakke da jeg gikk hjem.. dette er første gang jeg har fyllesyk i 2 dager. kvelden kostet meg vel et par tusen også, siden ting gikk i stykker og ting ble mistet.. en kveld jeg aldri glemmer, siden jeg ikke engang husker den.

dette er et dårlig eksempel, men jeg synes selv at hvis du drikker først og så røyker er den tilstanden du havner i utrolig, som denne historien viser så var dette ikke eksempelet, siden jeg startet med å røyke og så rett over på spriten.