View Single Post
Sitat av djchain Vis innlegg
Jeg vil egentlig si att det værste er så og si over jeg no, begynte og funke helt normalt rundt mandag/tirsdag...

Og siden hatt mer eller mindre normal mengde søvn og døgnrytme, og er ikke sånn utrolig sliten på dagtid lengre som jeg var i helgen heller


Forøvrig så var jo dette bare dødsbra timing og slutte på, fikk tlf tidligere idag, har søkt leilighet gjennom nav sia d ekke noe til utleie her jeg bor...

Og joda, sku få leilighet, men måtte komme inn imorgen, de ville ha urinprøve av meg først, for de hadde hørt rykter om att jeg missbrukte, og da kunne de ikke gi meg leilighet, da måtte d andre tiltak til.... men har jo som kjent vært nykter 1 uke, så dette blir bare kos er ikke noe tegn til amfetamin i min kropp lengre når jeg avlegger prøven da
Vis hele sitatet...
Ser jeg har glemt og gi svar på kordan det gikk, beklager det, mente jeg hadde skrevet det samme dagen som jeg var inne, men tydligvis ikke... kanskje jeg skreiv d men ikke postet det ? meget mulig isåfall... jeg er en vims både i og utenfor rus igrunn xD

De var ikke fornøyd med att prøven min var negativ værste jeg har hørt på lenge, men men, de ville bare se 1 til rein prøve så skulle de slutte og mase og skaffe meg den leiligheten som jeg sårt trenger... så må inn igjen på torsdag.

Ikke noe problem sier jeg, bring it on