View Single Post
Veldig bra skildringer du hadde her : )

Er selv en "progger". Faller for musikk som progresserer gjennom hele låten, blir fort lei av "vers-refreng" musikk.

Når jeg kommer over potent stuff blir jeg superkreativ, jeg begynner selv å synge, lever meg totalt inn i musikkens roller, lager gjerne episke låter og synger GJERNE høy til venner når jeg er skeiv. Fører ofte til at de blir skremt, fordi di får noia, (får bare trang til å synge når vi er ute i skogen) Når jeg synger endrer jeg sjanger hele tiden og får en helt enorm kraft i stemmen og blir MARKANT bedre å synge.

Ellers kan jeg også anbefale progressiv musikk. Personlig får jeg MYE mer glede av prog. Rekker ikke å bli lei av beaten eller refrenget. Beste opplevelsen jeg har hatt var da jeg satt på Ayreon med albumet "The human equation" Dette er det sykeste jeg har vært med på, la meg ned på min superbehagelige rammemadrass og satte på albumet. Musikken har en ganske drømmende metallstil, med tung gitar og de villeste synthlyder ever, jeg lukket øynene og laget de sykeste musikkvideoene ever inni hodet mitt. Det beste med dette albumet er at det er episk, den forteller en historie og jeg fikk så syykt feelingen med historien. Jeg VAR hovedpersonen som for å fløt mellom koma, drøm og sykesengen. Closed eyes visuals <3


TIME ; )