View Single Post
så et interessant program på national geograpics om lsd!

Der sa de bla at CIA brukte lsd som et sannhetsserium, de ga det til ledere som viste om store hemmeligheter om forskjellige land og etter inntak så begynte agentene å spørre dem ut, de la ut om alle mulige hemmeligheter helt uten vidre...

De testet også lsd på fanger, de ga dem lsd i 23 dager i strekk, høyere og høyere dose for å sjekke tolleransen eller noe sånt, fangene bygde opp en tolleranse mot stoffet som forskerne annså som umulig!

Oftopick: de testet også ut et annet stoff som jeg ikke husker hva het... de lurte unge folk fra millitære til å bli med i en undersøkelse for en ny type "hostesaft"
Personene satt i et gasskammer og fikk 20 dråper dryppet nedover armen, etter en liten stund så begynte personene å få totalt noja, veggene begynte å gå mot dem osv, hørtes ut som alle mulige psykiske lidelser på en gang ganget med 10.
Forsøkspersonen som ble intervjuet sa at han løpte ut til et fantastisk solskinn som fylte han med en enorm lettelse han sa også at det er den værste opplevelsen han hadde hat i hele sitt liv.

Når jeg hørte det, begynte jeg å tenke litt på hvordan stoffer som faktisk fins her i verden.. bare ikke noen terrorister får tak i det stoffet!