View Single Post
første gang var på pilletur som 14åring. Var på overnattingstur med klassen, alle hadde smugla med seg alkohol! Men jeg hadde vært ute og reist den sommeren i thailand med mor og far. Og pappa hadde kjøpt med seg xanax, eller xanor som de heter her til lands. Han hadde også fått kjøpt noen blå valium der. Og da stjal jeg med meg noe av godteriet hans på kanotur med klassen. Og det var vel en tur jeg aldri glemmer, var helt vekk hele turen, fant ut i ettertid av de xanor pillene kunne kverka meg der og da, men men. Og året etter det var det masse "forskning" i forskjellige pillemikser, sammens med ritalin, conserta og alle adhd medesinene som de fora meg med den tia. Stjelte allt jeg kom over av tebbeletter med rød trekant i alle medesinskap jeg fant. Så når jeg blei femten begynnte vi "tøffe" gutta i klassen og røke litt hasj med de som var litt eldre. Men hasjen var eller er ikke noe for meg, blir bare dårlig hver forbanna gang, he he he.... Så var det liten tur på avrusning sommerferien mellom 1. og 2. år på vgs. Så etter det var jeg vel rusfri helt til jeg begynnte som lærling. Da begynnte jeg og trene og trykke en del anabole i kroppen. Og det "miljøet" der er vel ikke kjent for og kun bruke proteinpulver og battery når de skulle feste. Så da begynnte det og bli et bruk av ett hvitt pulver som blir laget i colombia... he he he... Og etterhvert så dabba treninga av, mens linjene fortsatt blei streka opp på speilet!! Og den værste bruken av det blei det en fort stopp på, når ett hjerteinnfarkt og en gjeld på en høy høy sum skulle gjøres opp. Så da var det og få gjort en del ugjerninger for og få inn penga og flytte vekk. Men man kommer fort i koontakt med likesinnede, så det og flytte gjorde bare at man utvida nettverket sitt. Men da begynnte bruken av krydderet og knotter og sånn i tillegg... Og sånn er det vel den dag i dag, bod masse steder i landet og hatt det mye gøy. Så er man litt "inne" og litt ute da vettu!! Men allt begynnte med nyskjerrighet, ögså skal det jo sies at jeg har sterk form for adhd også da!!!! Har liksom brukt tre timer på og få skrevet dette... he he he.... Håpre rettskrivinga er sånn passe ok!