View Single Post
Det begynte vell da der jeg bodde var det en cannabisplante i hagen og jeg var veldig nyskjerrig som 13-åring.
Trodde ikke det var ulovlig eller noe ettersom jeg ble fortalt at det var lov å ha EN plante i hagen:-P
Hadde alltid vært en av de sonm gjorde mye tull og faenskap, men hadde vell alldri hatt noe tidligere ruserfaringer, ikke engang med alkohol.

Når jeg begynte å fortelle om planten som vi hadde fått av et familiemedlem, og begynnte å ta med et cannabisblad(som jeg bare hadde sett på sånn logoer på forskjellige ting) til de gode vennene jeg pleide å gå med, ble en av dem veldig nyskjerrig og begynte plutselig å fortelle han hadde testet dette før.
Jeg som egentlig var litt nyskjerrig på dette, og når plutselig en av mine beste venner forteller han har prøvd dette pluss jeg fikk vite at et par av mine familiemedlemmer gjorde dette pga min nyskjerrighet, var det plutselig i gang.
Jeg og min bestekompis listet oss ut på natten og tok noen blader og han sa det var disse skulle ta.

Dagen etter gikk vi til en kamerat av han som var i midten av 20 årene, og han viste ossen jeg skulle røyke dette på pipe og jeg ble fjern, men han viste senere at det var budsene vi skulle røyke og vi begynte med det .
Etter en ukes ferie var plugtselig planten borte, og jeg fikk ikke prøvd dette før ihvertfall et år senere men det var skjedent.

Det var først i sommerferien til når jeg skulle begynne på vidergående det begynte på "onkelig".
Røykte da ca 2-3 ganger i uken, men kunne gå uker der jeg ikke røykte og dager jeg røykte 2-3 ganger om dagen.
Prøvde speed kansje 5-6 ganger fra jeg var i perioden jeg var 16-18 og prøvde vel noen tabletter eller noe men det var ikke det store.
Det var først når jeg ble 18 og flyttet for meg selv sammen med en kamerat og fikk jobb det begynte for virkelig, med røyking konstant i 1 år utenom jobbtid.
Men nå er det somregel bare i helgene og er fornøyd med det
Sist endret av jayforall10; 1. oktober 2008 kl. 23:38.