View Single Post
Har vært fascinert over rusmidler (for det meste cannabis) siden jeg startet å lese om det tidlig på ungdomsskolen. Derfra tok det ikke lang tid før jeg på en diskret måte fant noen som kunne skaffe... Dreiv å hengte en del med eldre karer som hadde skeia litt ut. Røyka bønne et par ganger i uka, dreiv smått med inbrudd og graffiti og testa etterhvert både ditt og datt.

Mot slutten av ungdomsskola innså jeg hvor jævlig jeg har vært mot både folk og eiendommen deres, og skjerpa meg kraftig... Hadde et par ensomme måneder før jeg traff på en ny kompisgjeng på førsteåret i videregående. Nå røyker vi bønne hver helg, samt sopp når sesongen tillater det. Jeg er stolt over å si at jeg hittil har klart å holde lidenskapen min skjult for familie, noe jeg tror har redda ungdomstida mi.

Rusmiljøet kan være jævli hardt for en 13-14åring.. Nå går både skole, jobb og sosialliv på skinner. Må bare gripe sjansen til å advare alle eventuelle lesere: Pass på, og ta kontrollen. Man sporer alt for kjapt av! Skal du ta dop, gjør det til en helgeting!