View Single Post
Trådstarter
38
Siste dag, #20. 11/4 - vekt 82.2kg.
Konklusjonen er at DNP fungerer men kun om dietten er under stålkontroll - er også direkte sjansespill som forventet om man eksperimenterer. Kjørte 600-400mg de siste 9 dagene, hoppet litt opp og ned avhengig av følelser og varme. Vannvekten forsvant brått en av de siste dagene på mystiskt vis. I forgårs var det ikke mulig å sove, trolig fått feber av nedsatt immunforsvar kombinert med rusleturer i byens milde vær med t-skjorte og shorts mens andre går med jakker. Varmen steg raskt over dagen - gikk fra 37 til 39 grader på et par timer, endte med et par timers kos i "kaldt" badekar og en Donald Duck pocket. Her stoppet jeg for å være på den sikre siden. Nå er situasjonen helt stabil, litt mild feber og hes hals, ikke noe å klage over.

9.3kg vektnedgang på 20 dager er sprøtt, en av de siste dagene spiste jeg over målet både på grunn av nysgjerrighet og en _ekstrem_ monstersult etter pauset amfetamin-inntak, gikk verken opp eller ned i vekt - sulten forsvant etter vanlig efedrin-dosering.
Planen fremover blir hvertfall en måned med samme lave kaloriinntak for å hindre kraftig rebound, litt vektøkning regner jeg med, blir gledelig å se musklene ta til seg glykogen igjen.
Vil jeg gjøre det igjen? Ja, men med lavere dose og over lengre tid.