View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Marriese Vis innlegg
Terrorhandlinger, drap, store svindler, om man er en høy-profilert i et kriminelt nettverk..

Hvis det er snakk om en klump hasj tror jeg du skal ta det rolig kompis
Vis hele sitatet...
Er du ganske sikker, vet du ikke kan ver helt sikker, jeg bor i ein liten kommune og dem virket ganske seriøs med at det var ingen problem. men er ganske sikker det er ikke så lett som dem påstår, de er jo veldi flinke med og øvedrive. Men er nett fylt 16 og de sier jeg kan drite i og få billappen? mopedlappen er ikke så vikti men billappen er jo ganske heftigt da. har 3 ting på rullebladet og får sikkert 1-2 flere ting nå. er på prøvetid også. men nå visst jeg nekter dem koden og passer på dem ikke får fingeravtrykk, vet dem kan tvinge meg men har mine triks. Men visst jeg holder meg vekke fra positive prøver og ikke blir anmeldt for mye mer framtil jeg blir 18, tror du jeg kan få lappen? visst jeg beviser meg rusfri og holder meg vekke fra kriminalitet i 2 år. tenker heller ikke at jeg skal hive meg på med rus og kriminalitet dagen jeg fyller 18 og får lappen. har enkelt og grett sluttet med hasj.