Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Har lest store deler av denne tråden, men ikke noe om DMT utover det. Beklager viss det jeg spør om er common knowledge.

Litt kritiske spørsmål: Kan det tenkes at det som gjør at mange ser lignende ting er at folk er forutinntatt? Jeg vil tro at de aller, aller fleste har hørt om dmt-entiteter før man stapper stoffet i seg, og at dette kan påvirke hva de opplever under selve rusen. Det faktumet at rusen tydeligvis er såpass "uoversiktelig" og ubeskrivelig gjør det selvsagt vanskelig å beskrive hva man ser for hverandre, og i mine øyne så kan det virke som om dere prøver å få opplevelsene deres av DMT til å ligne på hverandres.
Jeg personlig tror ikke det finnes noen dimmensjon utover våre 4 kjente. Ut i fra det ståstedet tror jeg at DMT enkelt og greit er en så sterk rus som setter prossesser igang i hodene på folk, som gjør at tankevirksomhet, former og farger vris og vendes på en spesiell måte, som gjør at rusen oppfattes på noelunde samme måte.

Dette innlegget er ikke ment som noen kritikk, men lurer bare på hva dere som har opplevd rusen mener om argumentene mine.