View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Er DU seriøs?
Jeg trodde folk var ganske klar over at man ikke drikker stillestående vann, og spesielt ikke fra sølepytter på gata. Når det ikke er trygt å drikke det, må det da være særdeles innlysende at å INJISERE dette vannet er en katastrofalt dårlig idé..

Om du ikke har rødhet/ømhet ved injeksjonstedet så har du vært heldig å inngått katastrofen for denne gang. Du ville vært overrasket over hvor mye liv som finnes i en tilfeldig sølepytt, sjekk ut denne videoen f.eks
Vis hele sitatet...
En kompis av meg fikk faktisk hepatitt når han tok vann fra en sølepytt i en DUMPSTER. Denne kanylen ga han etterpå til ei venninne av seg i samme dumpster, så folk som setter gjør som regel de mest absurde ting for å skaffe vann. - En søppelcontainer...

Ingenting overrasker meg lengre, folk gjør absurde ting i tro om at ''det skjer ikke meg, tihi''. Jo, det skjer deg. Noen må jo falle inn i statistikken, så det er jo idioter som gjør det her som åpenbart gjør det.

Hvor mange andre kjenner dere som tar vann fra sølepytter, dumpstere og piss som ikke har fått en eller annen form for infeksjon eller konsekvens annet en avhengighet?