Tråd: LSD igjen...
View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
....oppstå flashbacks etter en såkalt badtrip. Jeg har selv hatt diverse dårlige erfaringer med syre, ettersom jeg gikk i mange dager i strekk, og der det ikke bare ble spist èn eller 2 men flere sammtidig, og i mange dager i strekk.. Jeg hadde noen dårlige erfaringer, der f.eks, Satt i klasserommet og trodde jeg var i en båt, fliser på gulvet begynte å leke pusslespill av seg selv, og jeg så min egenkropp forsvinne inn en stor Gudbrandsost(reklame) Lastebil, hat sittet oppe om nettene og bare sett i veggen. Det man bør gjøre er å tenke posetivt. Tenke at det [bare er en rus. Kan være lett å si.. mange tenker nok at SYRE.. EHhh.. ALT FOR HEAVY.. men slapp av..1 trip en gang er kjempe gøyt..4 tripper i 1 uke.. kan være litt mer slitsomt!
Men tilbake til badtrip: Tenk rolig, tenk at man har spist syre og det er NORMALT at man ser anderledes,og at man kanskje hører sterkere lyder. Man må også tenke at Imorgen er det over! det er det lureste man kan gjøre..tenke at imorgen er det over, og da er alt bra igjen!det er også bra å fortelle andre hva man opplever, være åpen og ikke sitte å tenke formye i stillhet(som jeg selv har gjort, og det blir ofte ganske tung,og trist)men prøv å fortell at man har det ikke så bra akkuratt der og da, og tenk posetivt!

Dagen etter man har spist LSD vil kroppen automatisk være sliten. Spessielt hodet, man vil føle seg tung,trist, og ting vil være kjedelig(dette har vel noe av at når man har spist LSD vil alle ting være rørlige, bevege seg, farger vil være skarpe og intense og kule,egentlig ALT vil være "KULT" å se på) det vil da være lurt å SOVE! dette er noe kroppen har godt av uansett, så hvorfor ikke bare gjøre det?
Og som sagt, man vil ikke automatisk få flashbacks etter en badtrip, dette kan likegjerne komme etter en Goodtrip hvis jeg skal kalle det , det

Jeg har hatt noen få flashbacks, som f.eks. Så bobler i kinosalen engang, akkuratt som om noen satt å blåste såpebobler inne i kinosalen!Har også sett hakkete bevegelser ol. men jeg vil ikke karaktisere disse som ubehagelige!

-sp3q