View Single Post
ja,siden de vanlige er på 25mg,men de her er forte i tilegg, altså extra sterke.

så "vanlige" difenhydramin tabbiser her også er på ca 15-25 mg.. de jeg snakker om er 50 mg/stk!


men er nok et antihistamin ja,
men fan ikke kjipt..man trur det lissom ikke at det kan være et antihistamin når du tar det, pga virkninga! virker helt annerledes
jeg har prøvd det meste av antihistaminer og apedop, og det her er ikke noe alla valergan elelr Phenergan eller no annen neurolep. dritt..... så ikke utal dere negativt om stoffet, hvis dere ikke har prøvd det.... HUSK overskriften!! er vel en grunn til at det ikke finnes i norge...trur jeg... ?ivertfall blir man ikke trøtt, og etter 2-3 piller blir du i ca lik form som valium, hva som gjelder huet, men er jo som sakt et antihistamin, men IKKE likt de andre antihi. i det hele tatt..
tar du ca 50 mg blir du trOtt, tar du over 100-150 mg får du en alright rus.... veldig slapp og går som om du skulle vært drita..og ved ca 250mg blir du veeldig vimsete, som om du skulle ha spist no hyppere og drekki litt.. sånn kan jeg beskrive det vertfall!

men har hørt også negativt om de ved høye doser! (500mg)

de heter Emesan her! finnes nok ikke som rene pilller i norge, ganske så sikker på det! jeg hadde besøk av en venn fra norge, han tok med seg 5 pakninger med 50stk i vær, siden han var så begeistra,og mente også at han kan selge de godt i norge!

så det MÅ jo også være no spess med det stoffet, siden det ikke finnes i tabbiser i norge!( sjekka felleskatalogen på alllle måter)


og en ting til.. når jeg får rohyhnol av legen her og metadon, ville jeg vel aldri bruke de, vis de ikke funker digg! 10mg valium på brett koster 60 kr her for et brett!! da ville jeg heller kjøpt det siden det er nesten like dyrt! og jeg lover... når du går i "narkostrøket"( alla skippergata, bare at det er et helt kvartal" her, da fAr du ALT... alle typer piller til sprø priser.. en uåpna pakning ekte Roche grønne, 20 stk pakning, koster ca 150 kr her!!!!
Sist endret av tezis; 10. januar 2007 kl. 16:48.