View Single Post
hei folkens, jeg bor i tyskland, hvor man faar kjOpt rene diphenhydramin tabletter á 50mg i 50stk pakninger for €7, RESEPTFRITT... ca 56 kr.....

flytta hit for og faa metadon pga min unge alder(i norge er den "litt,men bare litt" flexsibel grensa paa 25 aar(jeg er 21).. og siden jeg begynte og skyte H naar jeg var 16, og er naa 21, mener jeg at det holder naa).. + at jeg da ogsA slepper metadon kOen.. (vill ikke stryke med av hero bare fordi jeg ikke er gammel nok og maa vente uansett i opptill 1aar fOr jeg ville fAtt vite svaret paa sOknaden, pga alt den byrAkratien i norge)
her gikk jeg til legen, forklarte problemet mitt, og fikkk min fOrste dose metadon 5 dager senere!!!

men tilbake til den egentlige saken!! . Har nemlig aldri hOrt om dette virkestoffet som rusmiddel i norge fOr... Diphenhydramin heter det her, men sOkte meg fram til at det, het vist difenhydramin i norge.. bare liten forskjell da menn... jeg mener bare at de pillene smeller som bare det!! og jeg bruker 3 mg fluniterazepam(vanlige "gamle" grOnne rohypnol som har blitt forbudt i norge) om dagen, som jeg fAr forskrivet i tilegg til metadonen, men disse pillene, smeller skikkelig med bare 2-3 stk.....(nesten bedre enn flunitrazepam, pga min hOye toleranse)

sA for en Heroin Narkoman kan man fA et "supert" liv her, hvis du ikke har noen andre utveier lenger.. ( har selv vArt pa 7 forskjellige avrusninger og kollektiver,og det lengste jeg har vArt et sted var 8 dager) sA da mener jeg at metadon er en mulighet for meg, og den muligheten har gjort livet mit til en drOm i "narkomans Oyne" jeg fAr det kroppen trenger, metadon og rohypnol(har sterke angstlidelser og sosial forbi + store sOvnvansker)

Men jeg prOver igjen.. hehe..

Ville bare vite om noen som har erfaring med dette stoffet i norge(difenhydramin)!? vet eller truuur da, at de ikke finnes i "ren virkestoff pille" i norge, bare som tilsetningstoff i andre ting, og folk har extrahert de... men som sakt her fAr du rene 50mg piller uten resept for 56 norske kroner - 50 stk piller á 50mg...

Saa tilbake til spm mitt, har noen av dere prOvd det stoffet, og hva synes dere om det?



ble litt "revet" med naar jeg skrev, sA sorrry for alt det som egentlig ikke har noe med difenhydramin og gjOre!
Sist endret av tezis; 10. januar 2007 kl. 15:54.