View Single Post
Jeg reserverer meg litt mot å forhåndsdømme, da alle parter har oppredd useriøst i min mening men vi kan ikke late som at vold og drap innad familier er statistisk unormalt. Det som slo meg som utrolig suspekt var at Hagen selv i noe som over ETT ÅR hadde endelig kommet ut med advokat og sagt han gir dusør for tips til seg selv, ikke til politiet, PRIVAT. Hvordan kommer man plutselig til en slik konklusjon plutselig når det har gått lang tid?

De fleste med noe peiling vet at uoppklarte saker som regel IKKE blir oppklart når det går et viss tidsforløp. Det henger derfor ikke på greip, Hva skal den gamle mannen gjøre med det? Akkurat som at PI Joe er bedre en politiet selv som åpenbart sikler sammen med media konstant etter å få mannen dømt? Slår meg som et utspekulert forsøk på renvaskelse i det offentlige.

Han var også ekstremt rask og forhåndsbetalte de angivelige kidnapperenes dusør, selv om han eksplisitt ble gitt advarsel om å ikke gjøre det. Korriger meg om jeg tar feil men var det ikke sånn at det ble avslørt at han var hos en krypto ekspert for samme valuta FØR bortførelsen? Dette er ekstremt beleilig.

Verre er det at slaskene politiet har trådd ekstremt useriøst opp, rett og slett patetisk. Man kan ikke forvente å etterforske noen-som-helst seriøst og spesielt ikke en tilsynelatende intelligent rik gammel mann med høy profil når du umiddelbart drar vedkommende inn og ut av fengsel over uinkriminerende, svake bevis som blir hevet ut av retten isteden for å holde vedkommende under oppsyn uten makt og skaffe en hel del bevis for en sterk sak(dette enkelt ha gjort om de ikke hadde vært tilbakestående), det har gitt Hagen god grunn til å sikre seg sterkt i motsetning med gode advokater, sikkert et helt PR team også noe som rikdommen tilsier såvel som offentlig sympati. Jeg mener at PGA dette T.o.m. om han er skyldig kommer han til og gå helt fri MM de greier å produsere det gylne rævhåret. Det er uten tvil at politiet har fucket opp hele saken med indisier.