View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Det er altså ikke bare hennes notater som har avslørt at ekteskapet skurret. Det er hans egne private notater på 17.000 sider.Ja du leste riktig, sytten-tusen. En-syv-null-null-null. Hvis han har skrevet hver dag i 50 år er det en side pr dag. Måten han svarer på virker for meg narsissistisk. Du skriver 17.000 sider og blir overrasket over at responsen fra politiet over innholdet ikke er som forventet? Hun hadde hatt det jeg tolker nærmest et sammebrudd i en samling med foreningen hun deltok i få uker forut. Nevne jeg dysfunksjonalitet her?
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt om jeg kjøper dette, er de som bikker f.eks. 10.000 poster på forumet narsissistiske?

Og at hun har hatt et offentlig sammenbrudd er jo så, men tror ikke det er uvanlig at slikt skjer. Hun kan jo f.eks. være nevrotisk og slite med følelseslivet, som så mange middelaldrende kvinner.

Hvis man tar utgangspunkt i at han er uskyldig så synes jeg ikke reaksjonene hans er så mistenkelige - spesielt når man nå ser at politiets "sikre bevis" ikke er så sikre likevel.
Sist endret av stranger; 20. november 2020 kl. 07:30.