View Single Post
Sitat av Supermegafon Vis innlegg
En ting jeg har merket med negative opplevelser, er at de ofte dreier seg om det samme jeg ofte har opplevd og sett på med nysgjerrighet og glede i på andre tripper. Men som om filteret jeg ser dem igjennom er mye mer negativt ladet. Iblant føles også kroppen annerledes og ekkel, selv om temaene er like. Noen som har perspektiver på dette?
Vis hele sitatet...
LSD skrur opp sansene mine til 20/10. Jeg blir så "in the moment" at tiden oppleves 3 ganger så lang. Et sekund kjennes plutselig ut som 3, osv. Så ja, det er nok ikke så rart at kroppen kjennes ukjent ut da.
I tillegg kjenner jeg gjerne innvollene arbeide. I det jeg peaker blir det som at jeg blir senket ned i en bøtte med vann.

Prøv å spis noe lett, og spis før man dropper. Jeg pleier å spise helt ferdig, gå meg en tur på en times tid før jeg drar hjem igjen for å droppe. Jeg er "klar for ildprøven" når jeg begynner å såvidt bli litt sliten i kroppen og sultfølelsen er helt borte. Egg, bacon og pasta er det jeg pleier å spise før en tripp. Drikke nok vann i løpet av trippen er også bra, har en termos på 1 liter iskaldt vann stående på bordet så jeg ikke glemmer å drikke. Ha gjerne et måltid du elsker klart til når du er ferdig også, og spis den når du er ferdig med det meste og ikke merker lucy så godt på kroppen.

Skulle jeg tippe mtp negativiteten uten så mye info, så tenker jeg fort på at du velger feil tidspunkt å trippe på, feil setting, at du ikke slipper taket. Når jeg tripper så tenker jeg ikke så mye egentlig, det blir veldig zen for min del. Hvis jeg kommer i et tankeløp jeg ikke liker, så sier jeg bare til meg selv høyt "This is your mind on drugs" etterfulgt av litt fnising som en slags frase for å grounde meg selv litt. Det pleier å hjelpe, da finner jeg gjerne noe nytt å gjøre fram til nye tanker kommer frem. Finn en setning som er lett å huske, skriv noe på hånda, whatever. Et eller annet som funker for deg.