View Single Post
Psykonaut
Trådstarter
224
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Har hatt noen skikkelige jævlige trips, men den som gjorde mest inntrykk på meg finner dere her:

https://freak.no/forum/showthread.ph...31#post2467031

Haha, tilfeldig nok har jeg delt denne 2 ganger den siste tida, men denne illustrerer en guttunge som ikke hadde peiling på hva han dreiv med, tok en råsjans og måtte ta konsekvensene av den. Alt i alt den sykeste helga i mitt liv det der. Ekstrem syretripp på Fredag, var DJ på Blitz på Lørdag og da jeg kom hjem på søndag er det første som skjer at jeg får en telefon som sier at ei klassevenninne har gått bort.

De andre er ikke så enkle å beskrive, men året etter, i 2013 hadde jeg en skikkelig raring på besøk i leiligheten. Han var bekjent av en kompis og han skulle snart dra og jeg skulle trippe, så jeg spiser noe sopp. Derimot, rett før han skal dra (jeg må forøvrig legge til at han i tillegg til å være litt av en skrue hadde han inntatt noen piller, uvisst hva og hadde drukket en del på forhånd), merker jeg at karen bruker voldsomt lang tid inne på badet. Da han kommer ut presterer han å deise hodet i flisene så han slår seg, såpass at han får hull i hodet. En helt elendig start på en trip vil jeg si, men folk fikk han på sykehuset og trippen endte godt da jeg ringte bestekompisen min som visste råd og fikk meg på andre tanker. Det var enormt rått å starte så ræva for å avslutte hele greia med tidenes lættis, ikke på grunn av det som hadde skjedd med raringen men hele situasjonen. En renselse i seg selv og nok en studie i frykt.

En syretrip fra 2015 gikk også meget ut av kontroll da jeg og den samme bestekompisen hadde tatt 600 ug. Vi er erfarne gutter men denne kicka litt fortere enn vi trodde og siden så små ting kan flytte fjell når man først er langt ute så endte vi opp med å komme helt ut av det. Vi mista begrepet om alt og jeg babla i vildens sky om alt mulig, noe om surstoff jeg ikke aner hvor jeg fikk fra og jeg trodde helt seriøst at nå hadde jeg overgått meg sjæl og blitt gal, mind you som sagt var jeg fra før av erfaren så dette var noe annet. Vi tok opp store deler av galskapen, men sletta det etterpå fordi det var så pinlig for oss der og da, men fy faen som vi begge angrer på det for der var det mye gull tror jeg. Jeg hadde 0 kontroll over hva jeg sa og prata med folk inne i hodet osv. Husker i desperasjonen som oppsto skulle jeg ta igjen på den eller det som plagde meg, så da jeg ikke fant løsningen på problemet mitt ved å åpne kjøleskapsdøra for å titte i hyllene eller komodeskuffen for å gjøre det samme bestemte jeg meg for å trykke på alle knappene på synthen til bestekompisen min. For meg var det logisk, ja da fikk i hvert fall den høre det tenkte jeg! Det er forøvrig den beste syrecomedownen jeg noen gang har hatt, og en annen ting som skjedde da vi kom ned henspeiler til noe en bruker på Freak en gang sa i en tråd som jeg er 100% enig i, på syre skjer liksom ting som ikke ville ha skjedd ellers, ting man ville ha kicka på edru også. Hva som skjedde denne gangen? Greia er at jeg og kompisen min er begge blinde. Vi er ikke særlig redde av oss, men lyden av summedyr, det være seg flue, veps osv, synes jeg kan være noia. Ikke fordi jeg er redd for å bli stukket, den smerten er over på et minutt eller så, men den lyden der er så gjennomgripende nasty og det er kompisen min også enig i. Vi satt og kødda med oss selv, utfordra syra ved å snakke om at den helt sikkert hadde hørtes mye nastyere ut mens vi tripper, lyd får som kjent mange ekstra lag når man er tura. Litt senere åpna vi verandadøra for å røyke bønne, dette var rett etter påska, og tror du ikke at nesten det første vi hørte var noe som summa. vanligvis hadde jeg bare tenkt, æsj, fuck off drittinnsekt men nå føltes det som å være barn igjen og jeg ble helt paralysert. Det ble kompisen min og, men vi fikk lukka døra igjen. Vi holdt nærmest pusten for å sjekke om faenskapet hadde fløyet inn, og vi var satan så takknemlige da det gikk opp for oss at det ikke var tilfellet. For sikkerhets skyld husker jeg vi røyka med døra igjen fra da av, bare for å være på den sikre sida.

Tja, vet ikke om jeg faktisk fikk ned på papiret hvor jævlig den trippen var sånn egentlig, men når man er erfaren og har sett skremmende ting mang en gang fra før av var dette next level shit, de som vet de vet.
Vis hele sitatet...
Intenst! Bra lesning! Ja, man lager seg opp noen erfaringer med åra! Men jeg kunne ikke unngå og få med meg at du er blind? Og da må jeg såklart spørre om noe jeg har fundert på fra tid til annen mens jeg tripper. Hvordan er det og trippe for dere "visuelt" sett. Er det helt mørkt da også? Avhenger vel kanskje mest av om du altid har vært blind eller blitt det? Beklager spørsmålet, men jeg så en gylden mulighet til å få besvart akkurat det spørsmålet!