View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sist gang jeg tok LSD, endte jeg opp i et helvete som varte i alt for mange timer.

1 lapp med syre (Han vi kjøpte det av kalte det for "Ganesha")

Hadde tatt LSD et par ganger tidligere, og jeg trodde jeg viste sånn ca. hva jeg gikk til. Dette er en del år siden, så jeg har ikke 100% kontroll på tiden osv, men et par timer inn i trippen så røyket jeg og person 2, en feit jay. Da gikk alt nedover ganske raskt. Skal sies at mens jeg trippet hadde jeg helt glemte at jeg hadde tatt LSD,

På en eller annen måte, så klarte jeg og overbevise meg selv om at jeg var død og at jeg var i en slags "skjærsild". Fikk for meg at alle mennesker i verden var på en liste, hvor gode og snille mennesker var på toppen, og dårlige mennesker var på bunnen. Hver natt så døde de nederste på listen, som at jorden renset bort dritten hver natt. Plutselig ser person 2 ut som en demon og jeg finner ut at jeg skal hoppe ned fra verandaen (3 etasje) for å komme meg bort. Det ender opp meg at jeg klarer å holde meg fast til rekkverket og blir hjulpet opp igjen. Senere finner jeg også ut at det er en kjempe ide og "rugbytakle" et "gulvspeil" på 2x1meter, samt å ringe 113 og forklare de at jeg faktisk er død, og at det er noe jeg godtar. Det hele endte opp med at jeg ikke viste noen ting, ikke hvem jeg var eller hva som foregikk.

Alt i alt så var det en helt jævlig natt, og jeg har ikke tatt LSD siden den gangen. Dette var vel i 2015. Tok veldig mye dop på den tiden, Alt for mye MDMA og en del kola. Etter trippen så har jeg skjerpet meg betraktelig og lever et mye bedre liv nå.