View Single Post
Sitat av twisted shroom
Hadde jeg bodd i USA, skulle jeg ha satt en sikkelig vreng på dette programmet as.

Skulle kjøpt meg et løsskjegg og noe pedo klær, oppsøkt en 15-16åring på nette for så å møte hun. Skulle også ha medbrakt en softgun som minnet om en pistol + noe pulver og fluortabbletter i en pose som likksom skulle være illegale stoffer.

Når jeg hadde annkommet stedet skulle jeg ha prøvd å fore kjerringa med mel og fluortabbletter, slik at hun føler seg truet, dermed kommer han dusten inn, å han skal jeg sikte på med softgunnen. Da kommer sikkert snuten inn, legger meg i bakken, finner ut at alt er tull, å USA er en fiasko.

I tilleg skal jeg han kompis til å filme alt, slik at programmet blir tatt med buksene nede, etterhvert får jeg et eget program, å lever livet lykkelig som milliarder livet ut!
Vis hele sitatet...

Jaha.. og vitsen hadde vert? Å sjekke ut hvor bra U.S.A's sikkerhet er? Tulling..

Men orker ikke engang tanken på pedofili.. men jeg ser positivt på det : I fengsler (spessielt i U.S.A) -får de fleste pedofile juling og opplever et helvete. Vell fortjent