View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Men utifra argumentasjonen din så kan man spørre seg om du syns begge parter har like mye skyld i knivstikkingen fordi han som ble stukket tross alt sto i veien for kniven.
Hva "mer" de er har vel ikke noe å si i denne saken eller er det greit at rasister knivstikker folk som er "mer" enn antirasister?

Det er spesielt dette jeg henger meg opp i.

Hvordan kan du mene at det er like ille å hate folk basert på hudfarge, religion eller hvor du er født og det å banke opp en og annen som har nettopp disse holdningene?
Vis hele sitatet...
Jeg har vel påpekt tidligere at jeg ikke er fan av nynazister heller. Og jeg er absolutt ikke fan av knivstikking, samme situasjonen.
Back to basic her, de som knivstakk var hverken rasister eller nynazister, selv om TS vil backe saken sin med inside information.
Jeg har forøvrig fått noen KP på det utsagnet, så noen er tydligvis enig.

Hat er vel bedre enn fysisk vold, selv om det ikke var saken her.
Det jeg mener er at begge parter er ekstreme, og ekstremister hater jeg like mye, samme hvilken type ekstremist du er.

TS sa ene mistenkte var medlem av SiAN, og etter det jeg er forstått med er de kritiske til islam. Det gjør de vel ikke til en nynazistisk gruppe?
Jeg er forsåvidt ateist, jeg er kritisk til all religion. Gjør det meg til en superduper-nynazist?