View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Huff.. det er mye sykt ja. Har blant annet satt meg i bilen etter nach å kjørt til bensinstasjonen for å handle mat drita full med 17.5mg imovane innabords å halliser. Husker bare små glimt som at det så ut som det var 4 veibaner å alt svaiet, men følte meg som kongen skjøl å jeg planla å kjøre i fra purken hvis jeg skulle bli stoppa, med FULL selvtillit om at jeg skulle klare det.

Blir også litt små-psyko av imovane i form av at jeg klarer virkelig å prate for meg å oppstå som den kjernekarn, har prata med lege å psykolog over tlf i full blackout hvor jeg har hatt sinnsyk noia dagen etterpå når jeg ser hvem jeg har snakka med, men kompiser sier det gikk helt fint å jeg virka helt oppegående, noe jeg faktisk må ha vært også siden det ikke kommer noen spørsmål.

Imovane har også positive effekter som lindring av angst(mye bedre enn alt annet jeg kunne pakket i meg) Kan også oppstå veldig kreative tanker jeg aldri kunne tenkt meg til uten å ha tatt imovane, det er først nå jeg har begynt å skrive disse ned. Flott dop om det brukes rett!