View Single Post
Attentin, Concerta, Elvanse, Modafinil kanskje. Lista er lang. Det er lett å skaffe Elvnse og Ritalin/concerta hvi du er i et studiemiljø. Bestiller du noen Modafinil fra utlandet (under 100stk) får du 98% sikkert et brev fra Tollen hvor du bes fremvise resept. Gjør du ikke det blir forsendelsen returnert eller kjørt i kverna. Siden det er et legemiddel og ikke klassifisert som narkotika tviler jeg sterkt på at det blir noe stor ståhei. Bare sørg for at nettbutikken ikke sender fra Nederland da det er et høyrisikoland hvor jeg innbiller meg tollen har ansatt noen gretne gamle kjerringer fra norges kristne avholdsforening til å snuse gjennom hver eneste forsending. Droger og medisiner fra utlandet er 50/50, litt avhengig av avsenderland. Sverige er relativt safe, samme med Kina da det kommer avsindige mengder post derifra. Pass opp for scam og bruk hodet. les på det store internettet.

Litt usikker på Modafinils appetittdempende egenskaper, men jeg mener det er noe der. Kanskje ikke i like stor grad som Ritalin, men det er et stimulerende middel og dessuten snillere enn ritalin.