View Single Post
Trådstarter
589
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Nei selvfølgelig spurte jeg ikke om valium. Det er et stort varselstegn. Det er heller ikke lett å få det av legen om du du ikke har slitt med angst en god stund og at legen vet om dette. Men det høres ut som om legen vet dette om deg.

Det var min fastlege. Å gå til en privatlege som ikke kjenner deg høres ut som en dårlig ide..

Syntest å ta 5mg hver dag over tid er høres litt risky ut, men det kan gå fint. Folk får 5mg som terapautiske doser, men da i et begrenset tidsrom.
Vis hele sitatet...
Hehe, okei. Det er rundt 1.5 år siden jeg var der sist, med da henvendelse til BUP, så skal vel kanskje gå greit?

Men tenkte heller å sjekke litt ut på privat marked før jeg drar til lege, vet jo at de har taushetsplikt og sånn, men om de sender meg til psykolog (IGJEN) isteden for å gi med den pilla, så er det ikke verdt det.

Og 5mg pr dag var ikke noe fast jeg hadde planer om nei. Tror egentlig det letteste ville vert å skaffe noen piller, både 5mg og 10mg, og egentlig teste dosering. Kanskje starte med en halv 5'er, og se hvordan det fungerer. Hva tror du/dere om dette?