View Single Post
Digital nomade
trippy's Avatar
856
Når du kommer dit så blir du bedt om å levere fra deg alle eiendeler samt sko+belte+andre ting som du kan skade deg selv med. Når du går inn på din celle så må alle klær av og hvis snuten er en drittsekk må du ned i knebøy og hoste og hele den pakka der. Når jeg var der var det bare en kjapp opp og ned med boksern som holdt.

Hver celle har en stk ekkel matte som du ligner på en tynn versjon av "tjukkasen" du hadde i gymtimen når du var liten og ett stk pledd.

Du får frokost og du kan rope på vakter om det skulle være noe. Får sikkert kvelds også hvis du ikke er vanskelig og eller skikkelig berusa.

Når du får dra derfra kommer det en vakt og du blir fulgt bort til inngangen eller "skranken" og du skriver under på at du har fått alt og du er fri til å gå hvis du ikke hører noe annet. Selv måtte jeg rett inn i avhør etter 24t på glatta så det kommer an på situasjon og hvorfor du er der inne. Jeg var der for fare for bevisforspillelse

Det jævligste med å sitte på glatta er (hvis du er edru) at du aner faen ikke hva klokka er. Helt jævlig å ikke vite hva klokka er når du sitter innelåst på et lite rom hvor det eneste tidsfordrivet du har er pushups og å tenke på hva faen man skul ljuge seg unna i avhøret, hahaha
Sist endret av trippy; 19. mai 2017 kl. 17:01.