View Single Post
Prøv heller med meierismør og varm det til rett under kokepunktet (90 grader ca). Da løser virkestoffet i hasjen seg opp i fettet og du kan sile det gjennom ett kaffefilter å blande det sammen med yoghurt, kakao eller bruke det i hva du liker best. Så lenge ikke bøffet er fettløselig burde du ende opp med ett renere produkt enn du begynte med. Virkestoffet endrer seg noe å gir en mer psykoaktiv rus, men om du ikke allerede bruker å gjøre dette så har du heller ikke oppbygd toleranse for det litt endrede virkestoffet. Det burde gi deg mer "bang for the buck", men folk har forskjellig metabolisme så noen trenger mer enn andre. Du kan også lage ekstrakt ved hjelp av veldig ren alkohol eller butan men jeg vil tro det har mye større sjanse for å løse opp eventuelle ulumskheter under prosessen sammen med virkestoffet. Husk at dette er basert på at bøffet ikke er fettløselig, noe jeg ikke kan vite så dette er bare mitt råd for å få ett renere produkt av noe som allerede er kontaminert. Det beste vil uansett være å skaffe seg en ny kilde hvor du slipper dette bryet som kanskje er forgjeves.
Lykke til