View Single Post
Med forbehold om at jeg ikke kjenner nettbutikken og at det ikke fremkommer noe sted at det er 30% beta glukaner så ser det helt ok ut. Dett er vanskelig å si veldig mye med den informasjonen nettsiden oppgir.

HELT opptimalt sett så burde også innholdt av polysaccharider og triterpenoider være oppgitt. Dyre/beste Lions Mane-merker inneholder oftest standardisert innhold av alle tre virkestoffene. Men dette er dyrt. Eventuelt kan du bestille dem hver for seg og ta i kombinasjon - jeg har vært ganske fornøyd med produkter kjøpt her: https://www.british-supplements.net/search?q=lions+mane

Bruker selv bare Lions Mane med standardisert Beta glukaninnhold for tiden. Kjøper et merke med standardisert innhold av alle når jeg gidder å ta meg tid/kommer enkelt over det.

Men nettsiden du linket til kan helt sikkert tilby et greit produkt altså.

Edit: Beta glukaner er en polysaccharid. Det er den som har mest bevisbare effekt. Andre polysaccharider er forsket mindre på. Så det viktigste er innhold av beta glukaner og triterpenoider.
Sist endret av Uten Agenda; 9. januar 2021 kl. 20:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.