View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg

Så lenge du ikke tar steget over til David Icke, som er heroin i konspirasjonssirkler, burde det vel gå bra.

Ikke at konspirasjoner ikke eksisterer, det gjør de. Men konspirasjonsteoretikere lager et helvets rot ut av det. Konspirasjonteorier blir som en religion, livssyn, tenkemåte osv. Og dette er bare latterlig og dumt.

Jeg tror at grunnen til at Trump ble valg i stor grad var på grunn av folk slik som Alex Jones, og deres tilhørere. Det bare viser hvor dumt dette blir.

Hva hvis David Icke ble valgt som president? skulle vi hatt en heksejakt etter reptiler? og jeg gjentar heksejakt, dette er samme metafysisk tullete tenking som de geistlige og de hjernedøde tydde til når de brant hekser rundt om i Europa. Det finnes ingen hekser, så de brant uskyldige kvinner som hadde litt peiling på skogsvekster.

Hvis du har en virkelig interesse for konspirasjon, så blir du gravejournalist e.l. og lærer deg å gjøre skikkelig research.
Vis hele sitatet...
Du er litt av en kis.
Må jeg minne deg på at du lagde en tråd for litt siden hvor du påstod du hadde sett skyggevesener fra en annen dimensjon?

Edit; så nå at du hadde laget et innlegg til hvor du faktisk adresserer dette. Og ja, jeg er enig i hva du sier angående at man kan "skifte frekvens" og peile seg inn på "dimensjoner" eller hva enn som egentlig er rundt oss hele tiden.

Disse vesenene som du refererer til går mer eller mindre under hva jeg refererer til som aliens. Se jeg skrev "aliens" i gåsetegn i det opprinnelige innlegget.
Sist endret av SpiritLion; 10. januar 2020 kl. 22:52.