View Single Post
Sitat av noguhso Vis innlegg
EEG er fullført, Det er CT jeg venter på. Det er mer eller mindre besluttet at epilepsi er å utelukke. Jeg stusser over hvor dette kommer fra selvom det åpenbare er psykedeliske midler da i dette tilfelle spesielt Lsd. Men det kan også være noe annet, det trenger ikke ha en sammenheng. Hvem vet, kanskje jeg har utviklet en twisted form for migrene.

Hvordan en nevrolog har godkjent din bruk av dette er, tja ikke så veldig vanlig så da har du funnet litt av en behandler, som sikkert har vært på en trip eller 2 selv



Krysser fingrene for det. Vel på mitt verste, når du nevner Mdma så brukte jeg i 2016 ca 21 gram med mdma, det er ekstremt mye. Den siste turen jeg tok på dette brukte jeg helt latterlige doser, kanskje mellom 3.5-4 gram på noen timer. Jeg gikk på livets verste smell og det var ekstremt farlig, jeg skjønner ikke hva jeg tenkte, bortsett fra at jeg ga faen. Tok meg ca 2mnd før jeg var meg selv etter det stuntet.

Men ja over til det du refererer til, disse RC som fløyt rundt før i tiden. Vi vet fortsatt lite om den, og vanskeligere blir det når ingen, inkludert deg selv vet hva det faktisk er. Skulle det jeg beskriver i postene mine vedvare livet ut så vender jeg meg til det, jeg lagde denne tråden i håp om å kanskje komme nærmere en mulig løsning, der jeg egentlig har insett at tid kanskje er det eneste som kan løse dette.
Vis hele sitatet...
Oh shit... det er helt sykt mye mdma. Jeg tror definitivt noe av det du forklarer kan være grunnet det mdma misbruket også. Folk kan bli fried i laaang tid