View Single Post
Takker for svar. Jeg har ikke stilt diagnosen selv, det er psykologspesialist som har gjennomført utredningen, hvorpå hun kom fram til at jeg «scort høyt nok på undersøkelsens spørsmål, men at det kvalitative (samtalene våre) tilsa at dette ikke betydde at jeg var det. Jeg er førstegang på freak og bruker mobil, så jeg besvarer dere slik: 1) Jeg er ofte veldig kalkulerende (men dette dreier seg om å prøve å manøvrere meg best mulig fram, ikke å ødelegge for andre samtidig. 2) jeg har ekstremt mye tankespinn og usikkerhet 3) Med utgangspunkt i at forskjellen mellom manipulasjon og påvirkning skilles ved at manipulasjon er å påvirke andre til å gjøre valg som er skadelig for dem selv, men bra for enn selv, mens påvirkning er å påvirke andre til å gjøre ting de ellers ikke ville gjort som ikke skader dem, men som gagner enn selv så vil jeg si at jeg påvirker mye. Jeg er ikke typen som manipulerer deg til å ta et lån i ditt navn, og deretter lure deg for pengene, men en type som f.eks påvirker deg til å ta et lån i ditt navn, og gi deg dobbel rente tilbake. 3)