View Single Post
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Dette er min mening da:

Jeg tror ikke det hadde vert flere folk som hadde brukt speed eller narkotika generelt på jobb enn til dags dato visst det hadde blitt legalisert folk vil fortsatt ha like mye vett i hodet da de skjønner alvorligheten ved og dra rusa på jobb og jobbe med maskiner, verktøy, mennesker osv.

Det må selvfølgelig settes grenser og regler om Narkotika blir lovlig. Regler så at folk ikke bruker det da de kjører eller da folk er på jobb skole, rundt barn OSV.

Og Aldersgrense selvfølgelig men folk vil uansett få tilgang til det uansett hvilke regler det er. Regner med det blir satt regler om hvor mye du kan hente ut i året og hvilken bakgrunn du har om du har blitt tatt for og selge til mindreårige og folk som ikke får lov til og bruke det.

Jeg føler samfunnet hadde blitt bedre om de hadde legalisert narkotika fordi da er ikke folk like redde for og spør om hjelp. Mange nå er redd for og bli straffa for et rusproblem og mange får ikke riktig helsehjelp som de har behov for. Fordi det er vanskelig og gi folk helsehjelp da de ikke åpner seg for lege osv fordi de er redde for og bli straffet eller miste lappen osv da er det vanskelig og gi riktig helsehjelp.
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke tar helt feil ble det vell forbudt pga masse depresjon blant befolkningen. Dette gjelder da "husmorspillen" som var populær frem til krigen.
Tror hjelp kapasiteten hadde blitt for liten i en slik virkelighet. Men da igjen så er det umulig å si